23/3/10

ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ.......ΑΠΟ ΤΟ NEWS24plus............



«Μια γυναίκα ξυπνάει μέσα στη νύχτα και ανακαλύπτει ότι ο άντρας της δεν κοιμάται δίπλα της στο κρεβάτι. Φοράει τη ρόμπα της και πηγαίνει προς την κουζίνα. Βλέπει τον άντρα της να κάθεται στο τραπέζι με μια κούπα καφέ μπροστά του, να κοιτάζει απλανώς τον τοίχο και να σκουπίζει κλεφτά ένα δάκρυ από τα μάτια του.
- Τι συμβαίνει αγάπη μου; τον ρωτά...
- Θυμάσαι, πριν από 20 χρόνια, τότε που βγαίναμε ραντεβού; της λέει.
- Βέβαια θυμάμαι. Γιατί με ρωτάς;
- Θυμάσαι, που μας τσάκωσε ο πατέρας σου να το κάνουμε μέσα στο αυτοκίνητό μου;
- Ελα μωρό μου τώρα, πώς δεν το θυμάμαι!
- Θυμάσαι, που έβγαλε το υπηρεσιακό του περίστροφο, μου το έχωσε στη μούρη και μου είπε ότι ή σε παντρεύομαι ή με χώνει φυλακή για 20 χρόνια;
- Βρε αγάπη μου, περάσανε αυτά. Τι σε έπιασε τώρα;
- Σήμερα θα αποφυλακιζόμουνα, γαμώτο μου!!!».