30/7/12

Από Δημόσια Υπάλληλος Παρουσιάστρια! Είχε Πάρει Δυσμενή Μετάθεση Λόγω Συμπεριφορας


Άγνωστες πτυχές από τη ζωή της αποκάλυψε η Σάσα Σταμάτη  μιλώντας για την περίοδο κατά την οποία δούλευε ως…δημόσιος υπάλληλος στη Νομαρχία Δυτικής Αττικής.

“Σημαντικό κεφάλαιο στη μετέπειτα ζωή μου ήταν η Νομαρχία Δυτικής Αττικής.
Οι γονείς ήθελαν Δημόσιο κι εγώ το έκανα για να ηρεμήσουν, αλλά στο μυαλό μου είχα άλλα.

Ο πατέρας μου γνώριζε το νομάρχη Αριστείδη Αρκουδάρη, οπότε με βοήθησε ο άνθρωπος, αλλά πού να ήξερε ότι εγώ την είχα δει λίγο πιο ροκ την κατάσταση.

Τραγούδια και χορός στο γραφείο.

Αυτό ήταν” είπε χαρακτηριστικά και συνέχισε.
“Μέσα σε μία μέρα από το Γραφείο Τύπου πήρα δυσμενή μετάθεση λόγω συμπεριφοράς, στη Διεύθυνση Πρόνοιας.
Κλάμα την πρώτη μέρα, δεν το άντεχα με τίποτα.

Μπροστά σε έναν γκισέ από τις εννιά ως τις τρεις, συμπλήρωνα αιτήσεις για έκδοση και θεώρηση βιβλιαρίων απορίας”.

Κι όμως ανατρεπτική όπως πάντα η Σάσα παραδέχτηκε ότι “ήταν τα ωραιότερα μου χρόνια.
Είχα και τα τυχερά μου, αφού οι αθίγγανοι μου έφερναν γαρδένιες όταν έπαιρναν το βιβλιάριό τους”.
Η Σάσα επέστρεψε στο Γραφείο Τύπου μετά από τέσσερα χρόνια από όπου παραιτήθηκε για να αφοσιωθεί στην τηλεόραση.





πηγη:mychannel