19/1/13

Τζόντι Φόστερ για τα επεισόδια στην Ελλάδα

Tο ομογενειακό κανάλι και web site Greek Reporter, βρέθηκε δίπλα στο κόκκινο χαλί στην απονομή των Golden Globs και κατάφερε να πάρει δηλώσεις διάσημων star για την Ελλάδα.
Ανάμεσα τους και η Τζόντι Φόστερ, η οποία περιγράφει την εμπειρία της από την επίσκεψη της στην Αθήνα την εποχή των διαδηλώσεων και των χημικών και εντυπωσιάζει με την άνεση της, τον αντικομφορμισμό της και την απλότητα της.
 «Έχω πάει πολλές φορές στην Αθήνα» λέει στην κάμερα. «Την τελευταία πήγα με τα παιδιά μου. Ήθελα να τους δείξω τις ομορφιές της πόλης». Εκτός από τις ομορφιές, η Φόστερ έδειξε στα παιδιά της και τις διαδηλώσεις κατά των μέτρων λιτότητας που εκτυλίσσονταν κάτω από το παράθυρο του ξενοδοχείου στο Σύνταγμα, όπου διέμενε.

 «Ήταν οι πρώτες εξεγέρσεις. Καθόμουν με τα παιδιά μου στο παράθυρο με τις αντιασφυξιογόνος μάσκες ενώ έπεφταν τα χημικά. Πίστευαν πως ήμουν η χειρότερη μητέρα στον κόσμο αλλά τους εξήγησα ότι αυτό είναι κάτι που πρέπει να δουν.

Τους είπα ότι ότι όσα έβλεπαν ήταν ιδιαίτερα σημαντικά καθώς οι άνθρωποι πρέπει να μπορούν να διαδηλώνουν και να στέλνουν το μήνυμά τους, όταν κάτι στη χώρα τους δεν λειτουργεί καλά». «Ήταν φανταστικά. Βγάλαμε και καταπληκτικές φωτογραφίες. Η τελευταία επίσκεψή μου στην Ελλάδα ήταν το καλύτερο ταξίδι που έχω κάνει ποτέ»!, δήλωσε η 50χρονη σήμερα σταρ του Χόλιγουντ.